
"Fantastičnih prvih 20 Avon godina sa Avonom su iza mene, nastavljam svoje Avon putovanje sa istim žarom kao i pre 20 godina."
Vesna Kovljenić, regionalni menadžer prodaje, Soul divizija
Da li se sećaš momenta kada si odlučila da se posvetiš ovom poslu, šta je bilo to što te je privuklo a i zadržalo ovoliki broj godina?
Ljubav na prvi dodir! Krema od breskve iz Naturals kolekcije bila je moj prvi poručeni i ostala jedan od omiljenijih Avon proizvoda. Od tog trenutka je sve krenulo. Oduševljenje kvalitetom i pristupačnom cenom kao i mogućnostima koje pruža Avon, delila sam sa svojim prijateljicama sa ciljem da se osećaju jednako dobro kao ja, da se neguju, ali i da ostvare uštedu kupujući. U početku nisam imala nikakav plan osim da dođem do što većeg broja proizvoda za svoju porodicu i sebe, tako što sam preporučivala prvenstveno one koje i sama koristim. Jednakim žarom nastavila sam i na poziciji Menadžera zone gde sam pored konstantne promocije proizvoda, predstavljala mogućnost uštede za Avon Dame i ostvarivanja finansijske nezavisnosti za Lidere prodaje. Iz kampanje u kampanju na svojoj zoni, zajedno sa svojim timom Lidera i Avon Dama, otvarala sam sve više Avon prodavnica – brošura. Ostvarivali smo sjajne rezultate, osvajali veće i manje gradove, sela, radili divne promocije i mnogo akcija ,,od vrata do vrata”, bili smo svuda i u svako vreme prisutni. U isto vreme uživali smo radeći, povezali se, i te veze su ostale do današnjeg dana.
Koliko te pokreće saradnja sa Avon Damama, Liderima, Menadžerima... da li te ljudi sa kojima sarađuješ inspirišu?
Formula uspeha su ljudi sa kojima radim. Avon mi je pružio mogućnost da gradim svoju karijeru kao Menadžer divizije, zatim kao Nacionalni direktor prodaje za Srbiju i Crnu Goru, potom i za Bosnu i Hercegovinu, Sloveniju i Hrvatsku gde sam imala priliku da naučim mnogo o kompaniji, vođenju ljudi i u isto vreme dobila priliku da upoznam divne ljude, prijatelje za ceo život. I to je Avon! Naučila sam, i dalje učim, od Avon Dama, Lidera, Menadžera zona, kolega. Svaka poseta terenu je za mene i nakon 20 godina novo iskustvo, uvek nešto novo naučim: o ljudima, o prodaji.
Koliko se Avon promenio u načinu poslovanja za sve ove godine, da li ima nešto što ti nedostaje iz ’onog vremena’ i koje su to novine koje ti pomažu u svakodnevnom radu i postizanju ciljeva?
Avon u ovih 20 godina je isti, ali i drugačiji. Isti, jer je proizvod naša najvažnija tema, on nas uvek inspiriše, upoznaje, povezuje jedne sa drugima. Isto interesovanje, ista ljubav. Drugačiji je jer je moderniji. Danas imamo i štampani i online katalog, prospecting PATD, FMP, sastanke i konferencije, sve je i offline i online.
Sada imamo mogućnost da katalog, trening, sve potrebne informacije imamo dostupne na jednom mestu – Avon On aplikacija je kao biznis u džepu, u našem telefonu. Fenomenalni alati, kao što je Avon online prodavnica, omogućavaju svakoj Avon Dami da otvori svoju sopstvenu online prodavnicu koja je veliki potencijal za dobijanje novih kupaca, samim tim i veće prodaje.
MAO – to je fantastična platforma za uspešno upravljanje timovima Lidera i Avon Dama. Sa ponosom mogu da kažem da smo postavili standard u direktnoj prodaji. Prvi smo izbor žena u direktnoj prodaji već dugi niz godina.
Fantastičnih prvih 20 Avon godina sa Avonom su iza mene, nastavljam svoje Avon putovanje sa istim žarom kao i pre 20 godina.
Možeš li da se prisetiš 2013. godine, kada je prvi put u Srbiji obeležen Nacionalni dan borbe protiv raka dojke? Da li bi mogla da istakneš događaj ili profesionalnu prekretnicu koja je obeležila tvoju dosadašnju karijeru u Avonu u Srbiji?
Mnogo je divnih uspomena stvoreno za ovih dvadeset godina. Teško je izdvojiti neki poseban uspeh timova koji su obarali sve rekorde u direktnoj prodaji! Putovanja, druženja, radovanja zbog ostvarenih rezultata, to je sve obeležilo moju karijeru u Avonu. Ako bih morala da izdvojim jedan događaj koji ću pamtiti kao značajan za samu kompaniju, to je osnivanje Nacionalnog dana borbe protiv raka dojke, čije smo obeležavanje inicirali 2013. godine, uz podršku Fonda B92 i Ministarstva zdravlja. Sećam se sa kakvim ponosom sam predstavljala kompaniju u skupštinskoj govornici tog 20. marta kada je obeležen prvi Nacionalni dan. Od tada, svake godine, cela Srbija obeležava ovaj važan datum, sa ciljem podizanja svesti o ovoj bolesti. Poseban je osećaj kada radiš u kompaniji koja ima misiju da stvori bolji svet za žene, kroz brigu za teme koje su važne ženama – od zdravlja, preko sigurnosti, ali i mogućnosti za razvoj, finansijsku nezavisnost i poslovnu afirmaciju.
