Cookie: Avon sajt koristi "cookies". Pročitaj više u Uslovima Privatnosti Otkaži
Zatvori 
Promenili ste kampanju, ali se Vaša korpa nije izmenila.
Promenili ste kampanju, i Vaša korpa je izmenjena u skladu sa promenom kampanje.

Mogućnost povraćaja/reklamacije proizvoda

AVON ti pruža 100% garanciju bezbrižnosti. Ako Ti nisi zadovoljan/na, nismo ni mi. U skladu sa Avon Garancijom svaki proizvod koji ne ispunjava tvoja očekivanja može da se vrati ili da se zameni putem odabrane Avon Dame (ako si svoju Avon porudžbinu realizovala preko AvonDame/Gospodina). Kupac ima 90 dana od datuma prijema fakture da vrati proizvod.

Naš savet:

Uvek proveri dimenzije da bi izbegli poručivanje veličine koja ti ne odgovara. Informacije o veličinama proveri u brošuri ili online MODNI VODIČ ZA DIMENZIJE.

Avon Garancija je dodatna pogodnost koju ti pruža AVON i ne utiče na tvoja zakonska prava na povraćaj proizvoda.

  • U skladu sa Avon garancijom, svaki proizvod koji ne ispunjava tvoja očekivanja
    (neodgovarajuća veličina, boja i slično) možeš da vratiš u roku od 90 dana, od datuma prijema fakture.

  • Povraćaj proizvoda u okviru Avon Garancije, moguć je samo ukoliko
    na njima nema vidljivih tragova korišćenja.

  • Avon garancija za satove, u slučaju da je kvar na satu fabrička greška, je dve godine.

 

Pogledaj kratko uputstvo kako da predaš svoju reklamaciju.

 

Ako je porudžbina realizovana preko odabranog Avon ambasadora

Radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka potrebno je izjaviti/proslediti reklamaciju, preko odabrane Avon Dame/Gospodina.

Avon Dama/Gospodin upućuje reklamaciju prema detaljno opisanom postupku na svom Avon nalogu,
sekcija Servisna stranica, Reklamacije.

 

Ako je porudžbina realizovana direktno preko Avon-a

  1. U slučaju opcije direktne dostave kurirskom službom na željenu adresu ili na izabrani punkt/poštu, za predaju reklamacije, potrebna su ti dva važna dokumenta – faktura i popunjen formular za reklamacije. Formular za reklamacije možeš pronaći OVDE

  2. Popunjeni formular, fakturu i proizvod(e) koji se reklamiraju pošalji direktno u sedište kompanije Avon Cosmetics SCG:

    Avon Cosmetics SCG d.o.o.
    Milutina Milankovića 9ž, GTC41
    Novi Beograd
    11070

  3. Pažljivo zapakuj pošiljku kako se ne bi oštetila tokom transporta.

  4. Novac će biti vraćen na tvoj navedeni bankovni račun odmah po obradi prispelog zahteva. Informaciju o ishodu reklamacije sa svim potrebnim detaljima dobićeš i putem email adrese, navedene prilikom realizovane porudžbine.

 

Bitne napomene:

  • Reklamacija je prihvatljiva sa vraćenim proizvodom koji se reklamira
    i validno popunjenim Formularom.
  • Neophodno je da se ime i prezime kupca, email adresa i broj telefona
    poklapaju sa podacima kupca sa kojim je porudžbina predata na sajtu.

  • Zamena proizvoda nije moguća, već isključivo povrat novca.
  • Potrebno je navesti ime i prezime vlasnika računa, broj tekućeg računa i naziv banke.
  • Na email adresu, koja ja upisana prilikom predaje porudžbine na sajtu,
    bićeš obavešten/a da je obrada tvoje reklamacije završena


    Status reklamacije možeš proveriti i pozivanjem Kontakt centra (011 2220022) ili
    putem kontakt forme Kontaktiraj nas
    .

 

 

Mogućnost povraćaja/reklamacije proizvoda

AVON ti pruža 100% garanciju bezbrižnosti. Ako Ti nisi zadovoljan/na, nismo ni mi. U skladu sa Avon Garancijom svaki proizvod koji ne ispunjava tvoja očekivanja može da se vrati ili da se zameni putem odabrane Avon Dame (ako si svoju Avon porudžbinu realizovala preko AvonDame/Gospodina). Kupac ima 90 dana od datuma prijema fakture da vrati proizvod.

Naš savet:

Uvek proveri dimenzije da bi izbegli poručivanje veličine koja ti ne odgovara. Informacije o veličinama proveri u brošuri ili online MODNI VODIČ ZA DIMENZIJE.

Avon Garancija je dodatna pogodnost koju ti pruža AVON i ne utiče na tvoja zakonska prava na povraćaj proizvoda.

  • U skladu sa Avon garancijom, svaki proizvod koji ne ispunjava tvoja očekivanja
    (neodgovarajuća veličina, boja i slično) možeš da vratiš u roku od 90 dana, od datuma prijema fakture.

  • Povraćaj proizvoda u okviru Avon Garancije, moguć je samo ukoliko
    na njima nema vidljivih tragova korišćenja.

  • Avon garancija za satove, u slučaju da je kvar na satu fabrička greška, je dve godine.

 

Pogledaj kratko uputstvo kako da predaš svoju reklamaciju.

 

Ako je porudžbina realizovana preko odabranog Avon ambasadora

Radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka potrebno je izjaviti/proslediti reklamaciju, preko odabrane Avon Dame/Gospodina.

Avon Dama/Gospodin upućuje reklamaciju prema detaljno opisanom postupku na svom Avon nalogu,
sekcija Servisna stranica, Reklamacije.

 

Ako je porudžbina realizovana direktno preko Avon-a

  1. U slučaju opcije direktne dostave kurirskom službom na željenu adresu ili na izabrani punkt/poštu, za predaju reklamacije, potrebna su ti dva važna dokumenta – faktura i popunjen formular za reklamacije. Formular za reklamacije možeš pronaći OVDE

  2. Popunjeni formular, fakturu i proizvod(e) koji se reklamiraju pošalji direktno u sedište kompanije Avon Cosmetics SCG:

    Avon Cosmetics SCG d.o.o.
    Milutina Milankovića 9ž, GTC41
    Novi Beograd
    11070

  3. Pažljivo zapakuj pošiljku kako se ne bi oštetila tokom transporta.

  4. Novac će biti vraćen na tvoj navedeni bankovni račun odmah po obradi prispelog zahteva. Informaciju o ishodu reklamacije sa svim potrebnim detaljima dobićeš i putem email adrese, navedene prilikom realizovane porudžbine.

 

Bitne napomene:

  • Reklamacija je prihvatljiva sa vraćenim proizvodom koji se reklamira
    i validno popunjenim Formularom.
  • Neophodno je da se ime i prezime kupca, email adresa i broj telefona
    poklapaju sa podacima kupca sa kojim je porudžbina predata na sajtu.

  • Zamena proizvoda nije moguća, već isključivo povrat novca.
  • Potrebno je navesti ime i prezime vlasnika računa, broj tekućeg računa i naziv banke.
  • Na email adresu, koja ja upisana prilikom predaje porudžbine na sajtu,
    bićeš obavešten/a da je obrada tvoje reklamacije završena


    Status reklamacije možeš proveriti i pozivanjem Kontakt centra (011 2220022) ili
    putem kontakt forme Kontaktiraj nas
    .

 

 

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]